Mis vajaks õpetajate professionaalse arengu toetamisel meie koolis muutmist?
Kõigepealt oleks vaja haridustehnoloogi!
Põhilised vajadused:
- Kaardistada õpetajate digioskused ja digivahendite kasutamissagedus. Õpetajate koolitamine vastavalt väljaselgitatud vajadustele. Õpetajate digioskuste ühtlustamine.
- Avatud tunnid, et õpetajad näeksid, mida on võimalik tunnis reaalselt IKT-vahendite abil teha.
- Regulaarne IKT-kogemuste vahetamine õpetajate vahel. Leida inimene, kes seda juhib seni, kui pole haridustehnoloogi.
- Interaktiivne kalender ja ühisdokumendid, mida näeksid kõik kooli töötajad (Google Drive). Õpetada kõik õpetajad neid kasutama.
- Suurendada õpetajatevahelist koostööd digivahendite kasutamisel.
- Õpilaste kaasamine õetajate digipädevuste arendamisel.
- Arendada kooli wifi-võrku.
- Suunata õpetajaid veebiseminaridel osalema.
- Arendada arvutiklassi (rohkem arvuteid ja eraldi ruum), et kõigil õpeatajatel oleks võimalik seda kasutada.
- Alustada arvutiõpetuse tunde juba I kooliastmes.
- Motiveerida õpetajaid digivahendeid (nt Samsung School’i) kasutama (kas või võistluse kujul, kus aktiivsem õpetaja saab auhinna, nt tahvelarvuti).
- Suunata õpetajaid osalema e-õppevahendite koostamise võistlustel.
- Suunata õpetajaid osalema rahvusvahelistes ja koolidevahelistes projektides (nt eTwinning jne), kogukondades.
No comments:
Post a Comment