Mis vajab muutmist?

Mis vajaks õpetajate professionaalse arengu toetamisel meie koolis muutmist?

Kõigepealt oleks vaja haridustehnoloogi!

Põhilised vajadused:
  1. Kaardistada õpetajate digioskused ja digivahendite kasutamissagedus. Õpetajate koolitamine vastavalt väljaselgitatud vajadustele. Õpetajate digioskuste ühtlustamine.
  2. Avatud tunnid, et õpetajad näeksid, mida on võimalik tunnis reaalselt IKT-vahendite abil teha.
  3. Regulaarne IKT-kogemuste vahetamine õpetajate vahel. Leida inimene, kes seda juhib seni, kui pole haridustehnoloogi.
  4. Interaktiivne kalender ja ühisdokumendid, mida näeksid kõik kooli töötajad (Google Drive). Õpetada kõik õpetajad neid kasutama.
  5. Suurendada õpetajatevahelist koostööd digivahendite kasutamisel.
  6. Õpilaste kaasamine õetajate digipädevuste arendamisel.
  7. Arendada kooli wifi-võrku.
  8. Suunata õpetajaid veebiseminaridel osalema.
  9. Arendada arvutiklassi (rohkem arvuteid ja eraldi ruum), et kõigil õpeatajatel oleks võimalik seda kasutada.
  10. Alustada arvutiõpetuse tunde juba I kooliastmes.
  11. Motiveerida õpetajaid digivahendeid (nt Samsung School’i) kasutama (kas või võistluse kujul, kus aktiivsem õpetaja saab auhinna, nt tahvelarvuti).
  12. Suunata õpetajaid osalema e-õppevahendite koostamise võistlustel.
  13. Suunata õpetajaid osalema rahvusvahelistes ja koolidevahelistes projektides (nt eTwinning jne), kogukondades.

No comments:

Post a Comment